Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem ukłądu doładowania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem ukłądu doładowania

    Powitać co do poczty to babka jednak dobrze policzyła. Gabaryt B, bo wysokość przekroczona o 5 mm :evil:

  • #2
    Problem ukłądu doładowania

    Witam jestem posiadaczem Skody Octavia I, 19TDI, 90PS z 1999 roku. Mam duży problem z układem doładowania. Konkretnie, auto przy podwyższonej wilgotności, nie wkręca się na obroty. Odczucia moje jakby turbina nie działała. Jednego dnia auto pracuje normalnie a drugiego nie wkręca się na obroty, maksymalnie do 3 tyś.
    Najpierw wymontowałem turbinę, dałem do wyczyszczenia. Nic nie pomogło. Podłączyłem auto do komputera, który nie wyrył żadnego błędu, więc zacząłem szukać.
    Wymieniłem filtr paliwa, przepływomierz. Żaden z tych zabiegów nie przyniósł pożądanego efektu.
    Proszę o pomoc.

    [ Dodano: Pią 31 Sty, 14 22:10 ]
    Witam jestem posiadaczem Skody Octavia I, 19TDI, 90PS z 1999 roku. Mam duży problem z układem doładowania. Konkretnie, auto przy podwyższonej wilgotności, nie wkręca się na obroty. Odczucia moje jakby turbina nie działała. Jednego dnia auto pracuje normalnie a drugiego nie wkręca się na obroty, maksymalnie do 3 tyś.
    Najpierw wymontowałem turbinę, dałem do wyczyszczenia. Nic nie pomogło. Podłączyłem auto do komputera, który nie wykrył żadnego błędu, więc zacząłem szukać.
    Wymieniłem filtr paliwa, przepływomierz. Żaden z tych zabiegów nie przyniósł pożądanego efektu.
    Proszę o pomoc.

    Komentarz


    • #3
      Poczytaj o Notlaufie, sprawdź wężyki podciśnienia (może któryś spadł lub sparciał i jest nieszczelny), zawór N75, sztanga itd.
      W Polsce nie ma kryzysu.
      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

      Komentarz


      • #4
        Tak jak kolega pisal : sprawdz wezyki od podcisnienia u mnie w audiku byl podobny problem i winowajca sparcialy wezyk ruszony podczas innej naprawy

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Udesky
          Poczytaj o Notlaufie, sprawdź wężyki podciśnienia (może któryś spadł lub sparciał i jest nieszczelny), zawór N75, sztanga itd.
          Wężyki podciśnienia również wymieniłem.

          Komentarz


          • #6
            Zrob logi dynamiczne bo błądzisz po omacku.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez przemik
              Zrob logi dynamiczne bo błądzisz po omacku.
              Nie bardzo rozumie co to znaczy logi dynamiczne, możesz mi to wytłumaczyć.

              Komentarz


              • #8
                Diagnostyke przy pomocy VAG/VCDS. Test dynamiczny[logi].
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X